Brandio helpt ambitieuze bedrijven met rebranding-trajecten. Veelvoorkomende redenen voor rebranding:
Rebranding of een herpositionering is het proces waarbij een bedrijf, product, dienst of business unit een andere naam, positionering, huisstijl of een combinatie van die 3 krijgt. Vaak is het doel om een nieuw imago bij verschillende stakeholders (aandeelhouders, klanten, leveranciers, etc.) op te bouwen.
De Brandio-aanpak voor een rebrandingtraject bestaat uit 2 fases.
In de analysefase wordt de huidige situatie geanalyseerd en bekeken waar mogelijkheden liggen voor de herpositionering:
Nadat in de analysefase is vastgesteld welke kant wordt opgegaan, worden in de uitvoeringsfase alle middelen ingevuld en op elkaar afgestemd:
Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.
Home » Rebranding
© 2022 Brandio is een registreerde merknaam van SunnySight BV - Privacyverklaring - Cookievoorkeuren
Deze website maakt gebruik van zogenaamde functionele cookies om bezoekers in staat te stellen onze website te bekijken, en analytische cookies om anonieme bezoekersstatistieken te verzamelen. We plaatsen deze cookies om ervoor te zorgen dat de website naar behoren functioneert en dat we de website kunnen analyseren en verbeteren.Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.